Sunday, May 1, 2011

29 kwietnia 2011 Kate & William

Wieczorem tego pamiętnego dnia zamyślona z powodu przepięknej uroczystości, która odbyła się przed paroma godzinami doskonaliłam nową dla mnie technikę sutasz...
Powstało maleńkie cudo, z którego byłam wielce zadowolona!
Skończywszy dzieło wzięłam się do oglądania zdjęć pięknych Kate i Williama. 
Jakież było moje zdziwienie, gdy przypomniałam sobie wygląd pierścionka Kate! Spojrzałam na wykonany przed paroma minutami sutasz i uznałam, że spokojnie mogę nazwać go: 
"Podświadomie inspirowana zaręczynowym pierścionkiem pięknej Kate Middleton brosza lub inna ozdoba kobiecego stroju."




Oto i ona: 


Podświadomie inspirowana zaręczynowym pierścionkiem pięknej Kate Middleton brosza lub inna ozdoba kobiecego stroju.
Ach... Jakże chciałabym być na miejscu pięknej Kate!

1 comment: