Wednesday, October 26, 2011

One Stroke - first step

Niedawno buszując w internecie natrafiłam na nieznaną mi wcześniej technikę malowania "One Stroke". Zdaje mi się, że głównie używa się jej zdobiąc paznokcie. Świetnie nadaje się tez do zdobienia przedmiotów.
Rozpoczęłam od obejrzenia kilku filmików instruktażowych. Wydawało się tak proste, że od razu popędziłam do sklepu po odpowiednie pędzle. Postanowiłam potrenować na papierze i okazało się, że malowanie "One Stroke" nie jest tak łatwe, na jakie wygląda... Po dłuższym czasie trenowania przerzuciłam się na malowanie świecznika. Oto on:





1 comment:

  1. one stroke jest to metoda wymyśłona przez donne Dewberry do malowania na płótnie nienapazurach... rosjanki i amerykanki wporwadzily ta metodę na pazury i tak zostało ale jak dobrze poszukasz to strołkowe kobitki robia tez cuda na kolczykach pudełkach... polecam http://katiejewelery.wordpress.com/2011/12/10/rozowe-kolczyki/

    no ia ja tez tworze troche wiec jak masz pytania odezwij sie do mnie na www.zyza.pinger.pl ja cie odnalazłam przez poszukiwania sutaszu :)

    pozdrawiam Zyza

    ReplyDelete